Nie wiedząc, jak zbudować silną bazę fanów, wiele stron internetowych zawodzi, a kiedy ludzie zawodzą, rezygnują z pracy i pozwalają innym czerpać zyski, które powinni uzyskiwać dla siebie.
Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak skutecznie zbudować dużą bazę fanów poprzez e-mail marketing i odnieść sukces, to jest to artykuł dla Ciebie.Jeśli planujesz zająć się e-mail marketingiem, musisz wiedzieć, że musisz mieć zgodę wszystkich osób, które chcesz umieścić na swojej liście e-mailowej. Jeśli tego nie zrobisz, możesz otrzymać wiele skarg dotyczących spamu lub na dobre stracić klientów.Unikaj używania słów „Kup teraz”. sposób, w jaki to robisz. Dzięki temu będziesz wyglądać, jakbyś je spamował, co z kolei wpłynie na Twój biznes. Zaufaj mi, wszyscy wiedzą, że próbujesz sprzedać produkt lub usługę; jednak odniesiesz większy sukces, jeśli najpierw zbudujesz z nimi relację, a następnie profesjonalnie promujesz zarówno siebie, jak i to, co oferujesz. Twoi klienci z pewnością to docenią i dzięki temu chętniej będą robić u Ciebie zakupy.Daj subskrybentom wyjście. Umieść link „anuluj subskrypcję” w swoich e-mailach lub w swojej witrynie, aby umożliwić im usunięcie się z listy. Powinieneś także skonfigurować swoją listę tak, aby sama się usuwała, usuwając subskrybentów, gdy określona liczba wiadomości nie spowoduje braku odpowiedzi lub działania ze strony odbiorcy. Dzięki temu Twoje e-maile nie będą irytujące dla bezinteresownych subskrybentów i zachowa Twój wizerunek.Traktuj każdego czytelnika jak związek. Zapytaj w pierwszym e-mailu o zgodę na wysłanie kolejnych. W drugim e-mailu powiedz im, jakich rabatów, produktów i usług mogą oczekiwać w przyszłych wiadomościach e-mail.
W trzecim e-mailu i później zapoznaj się z treścią, którą obiecałeś im dostarczyć.Spróbuj przesłać dalej recenzję produktu, wysyłając wiadomość e-mail do swoich klientów.
Możesz wstawić link do wiadomości e-mail, który informuje ich o rejestracji, klikając ten link. Końcowe PS w wiadomości może skłonić ich do skorzystania z okazji, którą im zapewniasz.Aby jak najlepiej wykorzystać każdą wysyłaną wiadomość e-mail, postaraj się skoncentrować każdą wiadomość na jednej jasnej, zwięzłej wiadomości. Twoi czytelnicy powinni wiedzieć, co chcesz powiedzieć w ciągu pierwszych kilku sekund po przeczytaniu wiadomości. Daj im jasne wezwanie do działania, na które mogą łatwo zareagować.Bądź wytrwały w swojej kampanii. Upewnij się jednak, że kierujesz swoje e-maile do właściwych odbiorców. Stosowanie trwałej strategii z niewłaściwymi klientami po prostu ich denerwuje i powoduje marnowanie czasu.Miej silne wezwanie do działania w swojej kampanii e-mail marketingowej i ustaw ją tak, aby była widoczna. Nie powinieneś utrudniać swoim czytelnikom e-maili dokładnego poznania, czego od nich chcesz. Jeśli jest to zbyt trudne, najprawdopodobniej Twój e-mail zostanie szybko usunięty. Zamiast tego zaoferuj wyraźne wezwanie do działania i przekaż je w sposób, którego nie można przegapić.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Poszerzyłeś teraz swoją wiedzę na temat e-mail marketingu i tego, jak może pomóc Ci odnieść sukces w tym temacie. Bądź więc świadomy tego, co osiągnąłeś dzisiaj i zastosuj całą wiedzę najlepiej, jak potrafisz, a nie powinieneś mieć problemu z osiągnięciem sukcesu, który masz nadzieję osiągnąć.