Chciałeś wdrożyć filmy online do swojej kampanii marketingowej, ale nie wiesz, jak to zrobić właściwie? Jeśli tak, ten artykuł jest dla Ciebie.
Chociaż ten proces może wydawać się trudny, tak nie jest. Poniższy artykuł zawiera porady, jak właściwie wykorzystać filmy, aby pomóc swojej firmie.Historie wyszukiwań Google to doskonały sposób na to, aby trzymać się z dala od aparatu, a jednocześnie tworzyć skuteczny marketing wideo. Wyszukujesz swoje witryny i pokazujesz światu, gdzie można je znaleźć, kto do nich odwołuje się i co zawierają, pozwalając ludziom dowiedzieć się, czym jesteś.Zastanów się, czego chcą inni, gdy szukają filmów. Większość ludzi szuka zarówno rozrywki, jak i informacji. Jeśli wyjaśniasz, jak coś zrobić, używaj modulacji podczas mówienia i podawaj informacje, których inni mogą nie znać. Korzystne jest również pokazanie, jak coś zrobić podczas rozmowy.Tworząc filmy w celach marketingowych, warto szczerze rozmawiać z odbiorcami. Jeśli ludzie wpadną na pomysł, że jedyną rzeczą, o której myślisz, jest osiągnięcie zysku, zwiększy to prawdopodobieństwo, że będą robić interesy gdzie indziej. Chociaż nie ma nic złego w chęci osiągnięcia zysku, zawsze najpierw musisz myśleć o swoich klientach.Zbierz część autorów swoich filmów. Powinieneś nadać tytuł swoim filmom, wymienić nazwiska osób, które pojawiają się w Twoich filmach lub które Ci pomogły i oczywiście podać kilka szczegółów na temat produktów prezentowanych w filmach. Upewnij się, że dodałeś link do swojej głównej witryny i zachęć widzów do odwiedzenia jej w celu uzyskania dodatkowych informacji.Pamiętaj o YouTube w swojej strategii marketingu wideo. Powinieneś rozpocząć wszystkie swoje działania marketingowe wideo na tej stronie.
Możesz udostępniać filmy za darmo.
Są również trzecią najczęściej odwiedzaną witryną w Internecie. Zajmuje również drugie miejsce pod względem wyszukiwarek, dlatego jest to najpopularniejsza witryna z filmami.Aby uzyskać jeszcze więcej wyświetleń, umieść film w swojej witrynie. Większość ludzi myśląc o marketingu wideo myśli tylko o opublikowaniu wideo na YouTube. Zamiast tego opublikuj go w swojej witrynie i umieść link na swojej tablicy na Facebooku i tweetuj o swoim nowym filmie na Twitterze.Utwórz kilka filmów instruktażowych, które są odpowiednie dla Twojej firmy. Pomoże ci to, ponieważ jest wiele osób, które korzystają z Internetu, aby dowiedzieć się, jak wykonać określone zadanie. Tworząc filmy instruktażowe, pomożesz komuś w określonym zadaniu, a w zamian dowie się o Twojej firmie.Może nie będziesz gwiazdą swojego programu, ale musisz znaleźć dobrego rzecznika lub maskotkę, która pomoże promować swoje filmy. Postaraj się znaleźć kogoś, kto mówi naturalnie i ogólnie sprawia, że ludzie wokół niego czują się komfortowo. Ludzie chcą oglądać kogoś, komu mogą zaufać.Musisz wiedzieć na pewno, czy Twój film przynosi oczekiwane rezultaty. Tak, możesz po prostu zgadywać, jak Twoi odbiorcy zareagują na film. Lepiej sprawdzić twarde dane. Sprawdź, ile widzów ma Twój film, a także jak długo faktycznie oglądają.Jak widać, wdrażanie filmów online nie jest takie trudne, o ile masz odpowiednie porady, jak to zrobić. Skorzystaj z porad, które przeczytałeś tutaj, a wkrótce będziesz mieć wiele filmów promujących Twoją firmę. Doprowadzi to do znacznie większej liczby klientów i znacznie większych zysków.