Najnowszym rozwiniętym medium reklamy masowej jest marketing mobilny.
Skorzystaj z poniższych pomocnych wskazówek, aby lepiej zaznajomić się z marketingiem mobilnym i jego korzyściami.Bądź na bieżąco z wiadomościami. To doskonale pasuje do bycia istotnym. Możesz wysłać e-maila o czymś, co się dzieje, ale nie zawsze jest on tłumaczony, gdy musisz wysłać wiadomość tekstową. Nie bądź za wcześnie ani za późno ze swoimi wiadomościami. Na przykład możesz ogłosić wyprzedaż na kilka minut przed otwarciem sklepu, w przeciwieństwie do dni.Dodaj poczucie pilności lub wartości do działań związanych z mobilną kampanią marketingową. W większości przypadków klienci korzystający z łącza mobilnego lub reklamy oczekują, że otrzymają informacje szybko i w krótkich segmentach. Zamiast próbować umieszczać dużą ilość treści lub informacji za pośrednictwem kanału mobilnego, skup się na krótkich seriach, które mają zapewnić klientom wystarczającą ilość informacji, aby wzbudzić ich zainteresowanie.Zainwestuj trochę czasu i wysiłku, aby Twoja technika marketingu mobilnego była osobista i możliwa do dostosowania. Jeśli tworzysz aplikację, uczyń ją wyjątkową i prostą w użyciu oraz rozważ udostępnienie klientom odpowiednich opcji dostosowywania. Jeśli nie tworzysz w pełni rozwiniętej aplikacji, przynajmniej spraw, aby Twoja komunikacja mobilna była wciągająca i przyjemna.Bądź zwięzły i zwięzły w swoich wiadomościach SMS do mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości są ograniczone do 160 znaków, więc zastanów się, jak jasno i krótko przekazać swoje informacje. Jeśli używasz skrótów w swoich wiadomościach, upewnij się, że są one powszechnie akceptowane i mają sens dla Twoich klientów.Pamiętaj, telefony są osobiste! Mobilność wykracza poza telefony komórkowe i internet. Abonenci są połączeni przez SMS-y, głos, mobilny internet i aplikacje na smartfony. Do środowiska mobilnego dodawane są elementy, które spełniają różne potrzeby wszystkich użytkowników, i musisz zrobić to samo. Twoje kampanie mobilne muszą być łatwo dostępne, osobiste i trafne!Świetną wskazówką w zakresie marketingu mobilnego jest poproszenie klientów o udostępnienie swoich filmów.
Klienci używają swoich telefonów komórkowych do rejestrowania prawdziwych wydarzeń, które mają miejsce w życiu codziennym.
To świetna okazja, aby zbudować społeczność i pomóc zaangażować klientów, angażując ich w działania marketingowe poprzez przesyłanie własnych filmów.Poznaj swoich odbiorców. Jeśli planujesz sprzedawać telefony komórkowe, powinieneś zaprojektować swoją reklamę wokół nich. Wiele telefonów ma trudności z pobieraniem dużych ilości danych. Jeśli pobieranie trwa zbyt długo, wiele osób po prostu wyjdzie z programu, zanim osiągnie on punkt, w którym będą mogli zobaczyć Twoją wiadomość.Spraw, aby Twoja witryna była łatwo dostępna na urządzeniach mobilnych. Chociaż możesz wiedzieć, że Twoja witryna działa na większych komputerach i tabletach, musisz mieć pewność, że będzie działać również na telefonach komórkowych. Przetestuj go za pomocą własnego urządzenia mobilnego, aby zobaczyć, jak sobie radzi, i wprowadzić niezbędne zmiany.Nie wysyłaj przypadkowych wiadomości do swoich klientów. Każda wysłana wiadomość powinna zawierać informacje ważne dla czytelników. Mobilna kampania marketingowa może się nie powieść, jeśli zmarnujesz czas klienta, wysyłając mu losowe, bezużyteczne informacje. Nie jesteś przyjacielem swoich klientów. Kiedy się z nimi kontaktujesz, chcą wiedzieć o Twoich produktach.Opracuj aplikację. Aplikacje to programy na urządzenia mobilne, które wchodzą w interakcję z klientami na wiele różnych sposobów. Zapewniają łatwy dostęp do Twojej firmy poprzez program, który klient instaluje na swoim telefonie. Spraw, aby Twoja aplikacja była użyteczna i odpowiednia, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi i pobrań od obecnych i potencjalnych klientów.Istnieją sposoby na ulepszenie reklamy. Obserwuj także strategie, które stosuje Twoja konkurencja. Skorzystaj z powyższych porad reklamowych, aby zaprojektować naprawdę zabójczą kampanię marketingową.